Відділ освіти Золотоніської Районної Державної Адміністрації

Новітні освітні середовища у Новодмитрівській та Кропивнянській ЗОШ І-ІІІ ст.

   Під час зимових канікул вчителі початкових класів, які реалізують Концепцію Нової української школи   мали змогу познайомитися з досвідом роботи своїх колег, а саме вчителів 1 класів Новодмитрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (Титаренко В.М., Кобець І.В.) та вчителя Кропивнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Стеценко Г.П.

У невимушеній та дружній атмосфері обговорювались  реалії та шляхи реалізації  НУШ. Індивідуалізація навчального процесу здійснюється вчителями завдяки створенню та організації роботи в навчальних центрах, осередках (навчально-пізнавальної діяльності,  змінні тематичні осередки з ключовими ідеями, для гри, художньо-творчої діяльності, куточок живої природи для проведення дослідів, відпочинку, дитяча класна бібліотечка, осередок вчителя, які відображають потреби і інтереси дітей. Головне, що діти працюють у співробітництві з іншими дітьми, так і самостійно. Вчителі зазначили, що саме нове освітнє середовище спонукає дітей робити свій вибір та активно навчатися. Заохочуючи дітей до ігор, експерементів, досліджень вони вчаться висловлювати свою думку та обгрунтовувати її, слухати думки інших дітей, приймати спільні рішення. За ідеями педагогіки партнерства вчителі будують навчальний процес так, щоб дитина була постійно залучена до спільної діяльності. Учасники семінару подякували вчителям за роботу у створенні освітнього середовища для першокласників. Отже, організовані освітні середовища у Новодмитрівській та Кропивнянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів (директори Тукало О.Г, Вітович В.П.) – це націленість на розвиток дитини і мотивації її до навчання в умовах НУШ.



« повернутися до списку новин