Відділ освіти Золотоніської Районної Державної Адміністрації

ЯК ЗДІЙСНИТИ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВУ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ?

Актуальне питання відповідь яке передбачає готовність педагогів мистецької освітньої галузі гнучко і швидко перебудувати свою роботу, за умови наявності якісного Інтернет-доступу та вміння ним користуватися. Оскільки дистанційне навчання мистецтву – це не написати у Viber "прочитати в підручнику параграфи, відповісти на запитання після них і виконати практичні завдання". Педагог легко організує дистанційне навчанням мистецтву, якщо вже раніше працював/ла через онлайн-платформи, використовув/ла методики перевернутого класу чи іншого типу змішаного навчання.

Для дистанційного навчання організувати роботу – це надати покрокові інструкції учням, як навчатися вдома:

  • робота за принципом перевернутий клас або змішаного навчання – це коли, наприклад, теоретичний матеріал дається на самостійне опрацювання школярам, а практичні завдання перевірятиме дистанційно (приклади завдань для уроків мистецтва у 8-му класі див. Додаток 1);
  • можна надати учням матеріали до певних уроків для самостійного опрацювання, які міститимуть не просто “прочитай параграф підручника, дай відповідь на запитання”, а теоретичний матеріал, ілюстративне чи графічне зображення, лінк на відео для перегляду, check-list для закріплення знань і творче завдання (можливо, таке, яке можна виконати з друзями дистанційно);
  • уроки через Skype. Дня них необхідний premium пакет Skype, він дозволяє підключати до 30 осіб і мати зв’язок хорошої якості. Це непоганий перехідний етап для вчителів, які звикли до фронтальної роботи.
  • якщо вчитель уже мав досвід роботи з платформами KahootQuzizzIDrooMiro чи подібними – то він зможе швидко підібрати (чи розробити власні) завдання для своїх класів на самостійне опрацювання.

 

Додаток 1.

1. Доповніть речення. Я вважаю, що після  розквіту епохи Відродження, класицизм прагнув створити суспільство, яке  живе за  законами…

2. Порівняйте  художні  стилі:

 

класицизм

романтизм

реалізм

імпресіонізм

Походження

(країна, час, історія)

       

Ознаки та своєрідність стилю

       

Жанри

       

Особливості художнього образу у творах

       

Твори-символи стилю

       

3. Складіть список (каталог) кращих, на ваш погляд,  зразків  для віртуального музею мистецтва людства.

4. Я вважаю,  романтики звернулися до …, тому  що…

5. Ви - романтик. Заповніть сторінку щоденника, де  зафіксуйте свої почуття, прагнення, цінності та ставлення  щодо світу.

6. Ви – герой творів стилю класицим. Захначте особливості класичного героя.

7. Ви – реаліст. Проаналізуйте ситуацію, що склалася у світі відносно людських цінностей. Знайдіть  позитивні та негативні аспекти. Запишіть свої міркування

8. Ви - імпресіоніст. Висловіть миттєве враження від  весняного довкіля.

 

Додаток 2.

Автор: Берестова Лариса Валентинівна, вчитель образтворчого мистецтва , Журжинецького НВК Лисянської районної ради Черкаської області

Стиль класицизм
Вправа «Перший мільйон» https://learningapps.org/watch?v=pbxddowwc18
Вправа «Відповідності сітки» https://learningapps.org/watch?v=purqbr4on18
Стиль романтизм
Вправа «Вікторина  https://learningapps.org/watch?v=pw1carx6t18
Вправа «Поділ на групи» https://learningapps.org/watch?v=par91w5y318
Стиль реалізм
Вправа «Відповідності сітки» https://learningapps.org/watch?v=pfs82b3ja18
Вправа «Заповни пропуски» https://learningapps.org/watch?v=pv1zxcdat18

 

Інтернет-ресурси, які в умовах карантину пропонуємо викорисовувати для організації освітнього процесу з предметів Мистецької освітньої галузі:

http://www.oko.kiev.ua –  архітектура і краєзнавство України;

http://www.spadshina.com.ua – українська спадщина;

http://prostir.museum/ – музейний простір України;

http://namu.kiev.ua/ – Національний художній музей України;

http://honchar.org.ua/pro-muzey/ – Український центр народної культури “Музей Івана Гончара”;

http://www.mundm.kiev.ua/ – Національний музей українського народного декоративного мистецтва;

http://www.derev.org.ua/index.html – дерев'яні храми України;

http://hutsul.museum/ – Національний центр народного мистецтва Гуцульщини і Покуття;

http://www.artofukraine.com – сучасне мистецтво українських художників;

http://www.louvre.fr/llv/commun/home_flash.jsp – Лувр (Париж, Франція);

http://www.metmuseum.org – Метрополітен (Нью-Йорк, США);

http://www.khm.at/ – Музей історії мистецтва (Відень);

http://staratel.com/  – напрямки живопису;

http://www.abc-people.com/typework/paint/index.htm – мистецтво живопису, художники

http://artclassic.edu.ru/catalog.asp – колекція “Світова художня культура”;

http://www.artclass.lviv.ua – журнал “Артклас”, статті про мистецтво;

Лємешева Наталія  Андріївна,

методист КНЗ "ЧОІПОПП"

Repository category: 

Методичні рекомендації



« повернутися до списку новин