Відділ освіти Золотоніської Районної Державної Адміністрації

Інтеграція навчального матеріалу із української та зарубіжної літератури

 У 10-11 класах інтегровані уроки є найважливішою частиною системи міжпредметних зв’язків. Матеріал таких уроків демонструє взаємозалежність різних наук.

          На районному семінарі-практикумі  на тему: «Інтегроване  навчання для цілісного сприйняття світу», який відбувся 21 лютого у Софіївському навчально-виховному комплексі, вчителі української та зарубіжної літератури  закладів загальної середньої освіти  району  ще раз опрацьовували закономірності  інтегрованого уроку.

          На відкритий авторський інтегрований урок у 10 класі з української та зарубіжної літератури «Пейзажна  та інтимна лірика у творах  Лесі Українки та Генріха Гейне»  учасників заходу запросила  вчителька вищої категорії, старший учитель Ольга Іванівна Тищенко.

         Проблема, над якою  працює вчитель - « Цілісний розвиток особистості учня, його пізнавальних і творчих можливостей  на уроках української мови та літератури, зарубіжної  літератури, російської мови».  Ольга Іванівна завжди продумує структуру уроку, глибоко осмислює навчальний матеріал, виділяє  в ньому головне, визначає методи та прийоми, що допомагають її вихованцям осмислити і творчо засвоїти тему уроку. Особливу увагу  вчителька надає  складанню цитатного плану, пошуку спільного та від’ємного  у художніх творах,    книжечкам - саморобкам  як алгоритму  роботи   з  перекладами, випереджальним завданням.  О.І.Тищенко  навчає асоціативному мисленню. Її учні створюють психологічні малюнки  сприйняття  твору та його   картину емоцій, пишуть сенкани.
                   У позаурочній роботі для розвитку літературних здібностей  учнів Ольга Іванівна організовує засідання шкільної літературної кав’ярні, працює над ораторськими здібностями  ведучих загальношкільних свят.

          Методичне ознайомлення з  педагогічним  досвідом   О. І. Тищенко  підготувала заступник директора з навчально-виховної роботи  Лілія Михайлівна  Чудінович.

          Разом з методистом районного методичного кабінету  Андрієм  Юрійовичем Логіновим   учасники провели  аналіз інтегрованого уроку, де було оцінено рівень новизни,  види  діяльності  учителя та учнів, їх результати.

 

 



« повернутися до списку новин