Відділ освіти Золотоніської Районної Державної Адміністрації

Булінг як актуальна соціально-психологічна проблема в роботі з внутрішньо преміщеними особами

      Булінг  як актуальна соціально-педагогічна та психологічна проблема  в роботі з дітьми внутрішньо переміщених осіб та інших соціально-незахищених категорій – на таку тему  20.05.2020 провідний спеціаліст відділу освіти Золотоніської райдержадміністрації  Марусіна Лариса Миколаївна провела онлайн нараду та семінар для соціальних педагогів (громадських інспекторів), психологів, класних керівників та адміністрацій закладів освітив яких навчаються діти внутрішньо переміщених осіб та осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації.  Всім учасникам висловлюємо вдячність за професійний підхід до роботи з дітьми соціально-незахищених категорій, зокрема з дітьми внутрішньо переміщених осіб, та за активну участь в онлайн нараді та семінарі.

 

Під час  наради  розібрали та визначили:

1.Нормативно-правовий супровід протидії булінгу.

2.Шукали відповідь на питання: «Що робити?»  та розбирали «Конструктивне вирішення».

3.Що таке булінг?

4.Що таке мобінг (моббінг) ?

5.За скількома ознаками може бути ідентифікований булінг?

6.Попередження булінгу серед дітей на основі соціально-емоційного навчання.

7.Основні завдання корекційної роботи з жертвами шкільного булінгу.

8.Які основні види булінгу?

9.Яка  різниця між булінгом і мобінгом?

10.7 кроків до припинення цькування.

11.Основні види булінгу – фізичний, психологічний, кібер.

12.Найкращим способом профілактики є….

13.Напрямки превентивної роботи.

14.Технології реагування на виявлені факти булінгу.

15.Алгоритм реагування на виявлені або встановлені факти булінгу.

16.Які мають наслідки булінг, мобінг ?

17.Що ж таке кібербулінг, кібермобінг.

18.Виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами.

19. Хто і як відповідатиме за булінг в Україні.

20.Профілактика булінгу в школі: п’ять напрямів роботи для завуча.

21. Моя хата не скраю, або Реагуємо на ознаки насильства над дитиною.

22. Види та форми насильства над дітьми в освітньому середовищі.

23. Як запобігти булінгу в учнівській спільноті.

 

В рекомендаціях до використання:

1. Презентація на тему: «Булінг як актуальна соціально-педагогічна та психологічна проблема сучасності. Науково-методичний супровід».

2.Книги на тему цькування.

3. Фільми для обговорення.

4. Цитати відомих людей.

5. Список джерел інформації

6. Рекомендації педагогічним працівникам та працівникам психологічної служби, адміністрації закладів освіти

7. Корисні посилання щодо теми антибулінгу. Кейс ресурсів.

 

Презентація та всі матеріали онлайн наради та семінару розміщені на сайті відділу освіти за посиланням:

https://osv.org.ua/rada/02147061/psihologichna-sluzhba-12-38-33-11-10-2017/

 

 

 



« повернутися до списку новин