Відділ освіти Золотоніської Районної Державної Адміністрації

Про нормативно-правовий супровід протидії булінгу - кейс документів

       13.05.2020 року  Марусіна Лариса Миколаївна, провідний спеціаліст відділу освіти Золотоніської РДА,  провела онлайн - нараду для адміністрацій закладів освіти району,  в яких навчаються діти внутрішньо переміщених осіб та осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації, на тему: «Про нормативно-правовий супровід протидії булінгу - кейс документів».

Найуразливішим контингентом у питанні булінгу (цькування) є люди, які часто переїжджають з місця на місце, змінюють місце проживання та внутрішньо переміщені особи тощо. Як буде на новому місці? Як сприйме суспільство? Чи зможемо прижитися….. Такі питання найчастіше задають собі ці люди. І від нас з вами, від кожного громадянина України залежить як ми будемо почуватися в незалежній державі, переміщуючись по широких її просторах.

Що таке булінг (цькування)? Які його прояви? Які причини та наслідки булінгу (цькування)? Як правильно реагувати вчителю/вчительці, учню/учениці, коли він/вона стають учасниками ситуації? Як організувати системну роботу з протидії та попередження булінгу (цькування) в закладі освіти? Як діагностувати наявність булінгу (цькування) в колективі? Який алгоритм дій у разі його виявленні? До кого звертатись по допомогу? Які практичні інструменти має знати кожен на випадок, якщо він/вона стає учасником булінгу (цькування) в освітньому процесі? Як вчителю вберегти себе від вигорання під час роботи з ситуацією? Як запровадити системну протидію булінгу (цькування) в закладі освіти? Які практичні інструменти створення безпечного середовища в закладі освіти?

На ці та інші питання ми намагалися відповісти на онлайн нараді. Також розібрали питання:

1.Булінг (цькування) як явище, його форми та учасники.
2. Булінг (цькування) в закладі освіти.
3.Форми та види булінгу (цькування).
4.Чинники та причини виникнення булінгу (цькування).
5.Учасники булінгу (цькування).
6.Наслідки булінгу (цькування).

7.Організація протидії та попередження булінгу (цькуванню) в закладі освіти.
8.Комплексний підхід до попередження та протидії булінгу (цькуванню) у закладах освіти.
9.Розробка плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти.
10.Повноваження та обов’язки працівників закладу освіти з попередження та протидії булінгу (цькуванню).

Нормативно-правовий супровід протидії булінгу - кейс документів



« повернутися до списку новин