Відділ освіти Золотоніської Районної Державної Адміністрації

Сковородинівські навчання для педагогічних працівників району

4 квітня 2018 року у Коврайському  навчально-виховному комплексі  імені Г. Сковороди  відбулися Скородинівські  навчання для педагогічних працівників району «Педагогічна спадщина Г.С.Сковороди   і сучасність».  Учасниками  та слухачами навчань стали педагоги Коврайського, Софіївського, Коробівського, Деньгівського, Подільського, Крупського, Гладківщинського, Богуславецького навально-виховних комплексів та Новодмитрівської, Благодатнівської  і Гельмязівської  загальноосвітніх шкіл.

         З вітальним словом до  учасників заходу звернувся директор Коврайського  навчально-виховного комплексу імені Григорія  Сковороди Людмила Леонідівна Різник. Вона зазначила, що про Сковороду як письменника написано чимало. Але треба багато попрацювати фахово зріло, щоб детально й різнобічно прочитати, пояснити особливості змісту й форми різножанрової його літературної  та філософської спадщини.  Л.Л. Різник виразила  свої  сподівання, що сьогоднішні Сквородинівські навчання на Золотоніщині зроблять свій скромний внесок у Сковородинознавство.

         Людмила Леонідівна  запропонувала оглянути виставку науково-педагогічних робіт педагогічних працівників Коврайської школи.

          Документальний фільм «Світ ловив мене, але не спіймав…» відтворив філософські погляди, коврайський період творчості Григорія Сковороди.

         Цікавою виявилася  наукова розвідка Л.Л.Різник щодо пошуку спільних ідей у працях  Г.С.Сковороди та В.О.Сухомлинського. Вони були виявлені серед таких чинників, як педагоги-гуманісти, краєзнавство, моральні пізнання, уроки природи, праця  як виховний аспект особистості.

         А вчитель зарубіжної літератури Коврайського НВК Людмила Михайлівна  Малимон запропонувала своєрідний діалог «О.А.Захаренко та  Г. С.Сковорода».

          Питання «Використання ідей Г.С. Сковороди у вихованні та навчанні учнівської молоді у контексті Концепції Нової української школи» висвітлив методист районного методичного кабінету відділу освіти Золотоніської РДА  Андрій Юрійович Логінов. «У педагогічній системі Г. С. Сковороди та       В.О.Сухомлинського, зокрема у поглядах на формування моральної свідомості особистості велику роль відведено емоційним та естетичним переживанням, що створюють філософську тріаду «Істина – Краса - Добро»,- зазначив методист.

          Продовжили думку  яким треба бути вчителю, як треба вчити дитину у своїх виступах «Споріднена праця як запорука самовираження особистості» - Любов Михайлівна Безкровна, директор Крупського НВК; «Григорій Сковорода про особистість учителя» - Ольга Василівна Погоріла, вчитель зарубіжної літератури Новодмитрівської ЗОШ І-ІІІ ст.; «Розробки уроків зв’язного мовлення за творами Григорія Сковороди» - Валентина  Олександрівна Опалінська, вчитель української мови та літератури Коврайського НВК ім. Г.Сковороди; «Сковородинівський погляд на особу вчителя»  - Валентина  Олександрівна Гончаренко, заступник директора Коврайського НВК імені Г.Сковороди; «Педагогічна спадщина Г.С. Сковороди і сучасність» - Олена Іванівна Гирявенко, вчитель початкових класів  Коврайського НВК ім. Г.  Сковороди.   Про ідеї морального виховання у творчій спадщини Г.С.Сковороди та М.М.Максимовича вела бесіду із   прикладами  педагогіки практичної дії  та християнської  етики вчитель математики Богуславецького НВК ім.М. Максимовича Людмила Олександрівна Гмиря.

          Про оптимізацію зелених насаджень на території природничо- історичного комплексу Г.С.Сковороди  розповіла учасникам та слухачам Сковородинівських читань Любов Миколаївна  Горошко, вчитель біології Коврайського  НВК ім. Г.С.Сковороди. З великою увагою вислухали думки  вчителя історії Подільського НВК  Галини Миколаївни Супрун  із історії осмислення Григорієм Сковородою  національної ідеї державності.

          Отже, з життєдайного джерела творчої спадщини та особистості Г.Сковороди протягом століть черпають наснагу  покоління його послідовників.



« повернутися до списку новин