Семінар-практикум вихователів різновікових груп
25 вересня 2019 року на базі Золотоніської районної бібліотеки відбувся семінар-практикум на тему «Організація освітньої діяльності в закладах дошкільної освіти в умовах реформування початкової освіти», на який були запрошені вихователі закладів дошкільної освіти та навчально-виховних комплексів району.
Розпочала семінар Щепак В.М. – методист з дошкільного виховання, початкового навчання, яка ознайомила присутніх з особливостями організації діяльності закладів дошкільної освіти, надала рекомендації щодо створення освітньо-розвивального середовища в дошкільному закладі як умови успішної підготовки до НУШ, звернула увагу на творчий підхід вихователів, впровадження інноваційних технологій в організацію освітнього процесу, познайомила з методикою «Stem освіта для дошкільнят».
Вихователь Приходько Т.І. з Подільського НВК представила раціоналізаторський педагогічний досвід роботи у різновіковій групі.
Майстер клас провела Стеблина Л.А. вихователь ЗДО «Берізка» на тему «Цікавий світ кольорових паличок Кюізенера». Палички Кюїзенера є багатофункціональним математичним посібником, яке дозволяє “через руки” дитини формувати поняття числової послідовності, складу числа, відношень «більше – менше», «право – ліво», «між», «довше», «вище» і багато іншого. Набір сприяє розвитку дитячої творчості, розвитку фантазії і уяви, пізнавальної активності, дрібної моторики, наочно-дієвого мислення, уваги, просторового орієнтування, сприйняття, комбінаторних і конструкторських здібностей.
Під час обговорення переглянутих заходів учасники семінару - практикуму висловили своє захоплення майстерністю і професіоналізмом педагогів, цікавими нестандартними сучасними методами і прийомами роботи з дошкільниками.
За круглим столом вихователі дошкільних закладів обмінялися досвідом та обговорили актуальні питання перспективності й наступності між двома ланками. Щоб забезпечити реальну перспективність і наступність у роботі дошкільного закладу та школи важливо дотримуватись певних умов: співробітництво має бути довготривалим і нерозривним; робота - системною і плановою; завдання - комплексними та інтегрованими.