Відділ освіти Золотоніської Районної Державної Адміністрації

Семінар-практикум вихователів різновікових груп

25 вересня 2019 року на базі Золотоніської  районної бібліотеки відбувся семінар-практикум на тему «Організація освітньої діяльності в закладах дошкільної освіти в умовах реформування початкової освіти», на який були запрошені вихователі  закладів дошкільної освіти та навчально-виховних комплексів району.

Розпочала семінар Щепак В.М. – методист з дошкільного виховання, початкового навчання,  яка ознайомила  присутніх з особливостями організації діяльності закладів дошкільної освіти, надала рекомендації щодо створення освітньо-розвивального середовища в дошкільному закладі як умови успішної підготовки до НУШ, звернула увагу на  творчий підхід вихователів, впровадження інноваційних технологій  в організацію освітнього процесу,  познайомила з методикою «Stem освіта для дошкільнят».

Вихователь Приходько Т.І. з Подільського НВК представила раціоналізаторський педагогічний досвід роботи у різновіковій групі.

Майстер клас провела Стеблина Л.А. вихователь ЗДО «Берізка» на тему «Цікавий світ кольорових паличок Кюізенера». Палички Кюїзенера  є багатофункціональним математичним посібником, яке дозволяє “через руки” дитини формувати поняття числової послідовності, складу числа, відношень «більше – менше», «право – ліво», «між», «довше», «вище» і багато іншого. Набір сприяє розвитку дитячої творчості, розвитку фантазії і уяви, пізнавальної активності, дрібної моторики, наочно-дієвого мислення, уваги, просторового орієнтування, сприйняття, комбінаторних і конструкторських здібностей.
            Під час обговорення переглянутих заходів учасники  семінару - практикуму висловили своє захоплення майстерністю і професіоналізмом педагогів, цікавими нестандартними сучасними методами і прийомами роботи з дошкільниками.

За круглим столом вихователі дошкільних закладів  обмінялися досвідом та обговорили актуальні питання перспективності й наступності між двома ланками. Щоб забезпечити реальну перспективність і наступність у ро­боті дошкільного закладу та школи важливо дотримуватись певних умов: співробітництво має бути довготривалим і нерозривним; ро­бота - системною і плановою; завдання - комплексними та інтег­рованими.



« повернутися до списку новин