Відділ освіти Золотоніської Районної Державної Адміністрації

Семінар-практикум учителів математики

Формування компетентностей учнів зумовлене не тільки реалізацією відповідного оновленого змісту освіти, але й адекватних методів та технологій навчання. Продуктивне навчання забезпечує засвоєння знань та умінь, володіючи якими випускник школи знаходить підґрунтя для свого подальшого життя. Продуктом школи є людина, особистість, тому підлягають реалізації такі задачі:

 ♦ створення умов для розвитку та самореалізації учнів; ♦ задоволення запитів та потреб школяра;

 ♦ засвоєння продуктивних знань, умінь;

♦ розвиток потреби поповнювати знання протягом усього життя;

♦ виховання для життя в цивілізованому громадянському суспільстві.

 Для розв'язання цих задач вчитель має керуватися такими правилами, незалежно від стажу роботи, категорії, технології, яку він використовує:

 ♦ Головним є не предмет, якому ви навчаєте, а особистість, яку ви формуєте. ♦ Не предмет формує особистість, а вчитель своєю діяльністю, пов'язаною з вивченням предмета.

 ♦ На виховання активності не шкодуйте ні часу, ні зусиль.

 ♦ Сьогоднішній активний учень - завтрашній активний член суспільства.

  ♦ Ставте учнів у ситуації, котрі вимагають виявлення та пояснення розбіжностей між фактами, що спостерігаються, та наявним знанням.

 ♦ Допомагайте учням оволодіти найбільш продуктивними методами навчально-пізнавальної діяльності, навчайте їх вчитися.

 ♦ Привчайте учнів думати та діяти самостійно. Поступово відходьте від механічних переказів, до слівного відтворення.

♦ Творче мислення розвивайте всебічними аналізом проблем, пізнавальні задачі розв'язуйте кількома способами, частіше практикуйте творчі завдання. ♦ Вчитель з будь-якого предмета, не тільки мови та літератури, має слідкувати за способом та формою висловлювання думки учнів. Слід частіше показувати учням перспективи їх навчання.

 ♦ У процесі навчання обов'язково враховуйте індивідуальні особливості кожного учня, об'єднуйте в диференційовані підгрупи учнів з однаковим рівнем.

 ♦ Вивчайте і враховуйте життєвий досвід учнів, їх інтереси, особливості розвитку.

Кожний вчитель повинен пам'ятати ці правила, слідувати їм, керуватися ними буде дієвою умовою, яка здатна полегшити учителю досягнення провідної найважливішої мети - формування та розвитку особистості.

Тому 19.02.2019 року на базі Домантівського НВК відбувся семінар-практикум вчителів математики Золотоніського району. Вчитель математики Черес Катерина Петрівна продемонструвала елементи свого педагогічного досвіду по використанню інтерактивних технологій на уроках математики з учнями 5-6 класів. Учні працювали в групах, розв’язували компетентнісно-орієнтовані задачі, представили свій довгостроковий проект «Перевернутий будинок», провели математичний квест.  Завідуюча РМК Лисак Т.О. підвела підсумки результативності участі учнів у ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з навчальних предметів, ІІ етапі МАН, міжнародних та всеукраїнських конкурсах. Учасники семінару відзначили, що основним завданням вчителя математики на даному етапі є підготовка учнів 11 класу до успішного складання державної підсумкової атестації.

 



« повернутися до списку новин